neděle 22. ledna 2017

Laiyng the pipe.

S novým rokem jsem si předplatil Ádvojku a taky Reportéra. Rovněž jsem dal průchod svém aktivismu, neboli spolkovému životu, vstoupil jsem do Klubu za starou Prahu (a tím si i předplatil Věstník) a taky do Spolku Radecký. // až s nástupem gmailu jsem pochopil smysl něčeho, jako je předmět mailu. nicméně ani ten to nemusí usnadňovat. před pár dny nám Válec posílal odkaz na jednoho špičkového německého bolševického architekta. ani na několik pokusů jsem to nemohl najít, "jeden z nejskvělejších architektů" "výtečný architekt ddr", "zásadní postava NDR" atd., nic. Pak jsem to vyhledal "manuálně". Bylo to "zcela klíčová osobnost východoberlínské architektury"// většinu času si člověk přeje, aby byly jiný časy // "Kdy dáme tu trojku, šéfe?" (Petr Schulhoff / známá neznámá zrzka v baru)// neuróza revanšismu // něco werichování

Žádné komentáře:

Okomentovat