neděle 26. března 2017

Nebude se mi odsud chtít, až budu starej. Je to moje vlast.

Jasně, už před léty jsem psal, že když začíná jaro, je to cejtit ve vzduchu a zejména ty podvečery sou nádherný, že mi vhání slzy do očí a cejtim se jako spokojený penzista, který přehlíží krajinu. // Takhle ve Sdružení, takhle z pankráckýho vršíčku, takhle v pozdním věku, je to ještě o něco výraznější. // Samozřejmě nesnášim fenomén sousedství, a potkat fajn lidi a pěstovat (sousedský vzaby) mi nikdy nešlo, ale jisté pozvolné propojení fenoménu Sdružení s štamlokálem u Rumlíka a pozdravováním se s různými lidmi během dne na ulici, má něco do sebe. // Sedět s chlápkem na Pankráci zalitý sluncem, ve čtvrti, kde jsme oba vyrůstali, akorát on o pár let dřív a do vyššího věku, a vzpomínat na starý časy. // Nebo jít dolů do Nuslí a potkat se v nonstopáči, kterej jsme chválili s Rudesheimem a o němž jsem kdysi napsal jeden z nejdojemnějších spotů postupně s partou nejen lokálpatriotů, ale taky divadelníků, z nchž se také vyklubali lokálpatrioti. // Prahu znám dobře a některý její části mám hodně rád, k některejm mám blízkej vztah, ale tady si fakt přijdu celkem příjemně, doma, nachbarschaft. // Stárnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat